۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 84793882
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نکیسا: قوی نبودم که برکنار شدم/ آماده‌ام در بخش‌های دیگر فدراسیون فوتبال فعالیت کنم

تهران- ایرنا- رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بعد از عزل خود گفت: ضعیف بودم که توانستند کنارم بگذارند زیرا هنوز ریشه‌هایم آنقدر که باید، قوی نشده است.

نیما نکیسا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره برکناری‌اش از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کیفیت آموزش کلاس‌ها انجام دادم اما تصمیم سرپرست فدراسیون این بود که افراد دیگری را برای ادامه این امر جایگزین کند. در دوران مسئولیتم با ۱۹ سفر استانی با مدرسان استانی دیدار کردم و همه چیز با استاندارهای فیفا پیش رفت.

وی افزود: حتما ضعیف بودم که توانستند کنارم بگذارند زیرا هنوز ریشه‌هایم آنقدر که باید، قوی نشده است.

مسئول اسبق کمیته آموزش فدراسیون با امتناع از اعتراض‌های خود، بیان کرد: محبت‌ هم اگر به موقع نباشد مشکل ساز می‌شود؛ من ترسی از صحبت کردن ندارم زیرا پاک آمدم و پاک هم از فدراسیون خارج شدم ولی درحال حاضر من کارمند و حقوق‌بگیر فدراسیون هستم و نباید یک‌ سری حرف‌ها را بگویم زیرا زمان آن فرا نرسیده است اما صحبت‌های زیادی برای گفتن دارم که در زمان خودش آنها را عنوان می‌کنم.

نکیسا ادامه داد: پیشکسوتان زیادی فوتبال کشور را نقد کردند اما داد و فریادهایشان به جایی نرسید. نهادهای نظارتی باید دست به کار شوند و مقابل این روندها بایستند. 

پیشکسوت تیم ملی درخصوص سازش با رئیس هیأت فوتبال تهران گفت: کاندیدای ریاست و رقیب شیرازی بودم، نه دشمن خونی او. پس از برگزاری انتخابات، نشست‌هایی برای بحث آموزشی با وی داشتیم ولی عده‌ای حاشیه سازی کردند که به دنبال سازش با او این جلسات برگزار شده است. من به خاطر مسئولیتم از لحاظ حقوقی باید به او توضیحاتی در زمینه آموزش می‌دادم و در آن نشست‌ها ایرادات زیادی را مطرح کردم.

نکیسا در مورد ادامه فعالیتش در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: خیلی از دوستان فوتبالی با نیت خیر آمدند و موضوعات مالی را نادیده گرفتند تا فوتبال کشور را تقویت کنند؛ اما کسی نمی‌داند حالا کجا هستند. سوال اینجاست که چرا نتوانستند بمانند و کار کنند؟ من هم اگر بخواهند، با صلاحدید سرپرست فدراسیون در قسمت‌های دیگر مشغول خواهم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha