۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84794472
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نرخنامه شهریور ۱۴۰۰ مبنای قیمت نان در خراسان جنوبی است

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی اعلام کرد: نرخنامه شهریور ۱۴۰۰، مبنای تعیین قیمت نان است و استان، اختیار تعیین قیمت نان را ندارد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد اشرفی در نشست کارگروه پایش و تحلیل سهمیه آرد و فعالیت خبازی‌های استان افزود: هر گونه تغییر در این زمینه در سطح ملی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های نانوایان در این زمینه در جلسات ملی و  ویدئوکنفرانس‌ها به مرکز منعکس شده و در نهایت در سطح ملی درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در فاز اول، ۶۵۲ دستگاه کارتخوان هوشمند به استان تخصیص یافته که از این تعداد تاکنون ۵۵۷ دستگاه در نانوایی‌های سطح استان نصب شده است.

وی رویکرد جهادی بازرسان در این طرح را ستودنی خواند و افزود: برای تامین وسیله نقلیه مورد نیاز بازرسان، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با دستگاه‌های اجرایی استان مکاتبه کرده تا تعدادی از وسایل نقلیه در اختیار بازرسان طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار گیرد.

اشرفی بیان کرد: این موضوع در جلسه اخیر شورای اداری استان نیز مورد تاکید قرار گرفت تا دغدغه بازرسان در این زمینه برطرف شود.

وی گفت: برای پرداخت حق‌الزحمه بازرسان طرح هم نامه‌ای با امضای استاندار برای وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده تا اقدامات لازم انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: با توجه به مشخص بودن چارچوب و پروتکل کاری، بازرسان برای بازرسی و نظارت با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هماهنگ باشند.

وی گفت: مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح مهمی است که باید مرحله به مرحله اجرا شود لذا باید به نحوی باشد که جامعه هدف اصلی ما یعنی شهروندان دچار آسیب نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha