۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبر: 84794767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دبیر فدراسیون کبدی: بودجه بر اساس عملکرد هر استان اختصاص پیدا می‌کند

مشهد- ایرنا- دبیر فدراسیون کبدی گفت: امسال برای تخصیص بودجه به هیاتهای استانی عملکرد آنها در زمینه های مختلف تحت نظر قرار می گیرد و بر اساس عملکرد اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس فرهمندمهر روز دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی از جمله هیاتهای فعال و جزء اولین‌ها در رشته کبدی است و نگاهی ویژه به این استان داریم.

وی با بیان این که از طرف فدراسیون یک تخته تاتامی به خراسان رضوی اهدا خواهد شد ادامه داد: خراسان رضوی در بخش بانوان و در آخرین اردوهای انتخابی هشت ورزشکار داشت که ۲ نفر به تیم ملی دعوت شدند همچنین در بخش مردان هم تعدادی از ملی پوشان از خراسان رضوی هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: کبدی استان، نیازمند حرکت جهادی است و چون رشته ای است که با فرهنگ ما عجین است طرفداران زیادی در استان دارد.

علی اکبر هاشمی جواهری با بیان این که خراسان رضوی استعدادهای بسیاری در رشته کبدی دارد افزود: این استعدادها باید ساماندهی شوند.

وی اظهار داشت: ورزش، منشا سلامت است و نباید خدشه ای به حرمت آن وارد شود و ما به عنوان اداره کل، بر عملکرد هیاتها نظارت و از توسعه ورزش حمایت می‌کنیم.

در مجمع انتخاب رییس هیات کبدی، مرتضی نظر نژاد به عنوان تنها نامزد انتخابات، از مجموع ۲۲ رای، با کسب ۲۰ رای به مدت چهار سال عهده دار مسوولیت کبدی خراسان رضوی شد.

کبدی یک بازی کم خرج و یک بازی بیرون و درون سالنی پرتحرک است که ترکیبی از کشتی و راگبی است. برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازی به مهارت، انعطاف پذیری، چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرأت نیاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha