۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84794887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب نشان طلای شناگر کردستانی و چند خبر دیگر

۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹
کد خبر: 84794887
کسب نشان طلای شناگر کردستانی و چند خبر دیگر

سنندج- ایرنا- کسب نشان طلای شناگر کردستانی در رقابت های جانبازان و معلولین، دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با خانواده معزز شهدا و برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه چند خبر کوتاه از آموزش و پرورش کردستان است.

به گزارش ایرنا، دانش‌آموز کردستانی به نام "پیام یاراللهی" شناگر سندروم داون در پایان مسابقات شنای جانبازان و معلولین کشور که به میزبانی تهران برگزار شد؛ توانست جایگاه نخست شنای ماده ۵۰ متر پروانه کلاس ۱۴s  را کسب کند و گردن آویز طلا را به گردن بیاندازد.

بیست و پنجمین دوره رقابت های شنای جانبازان و معلولین کشور تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک با حضور ۶۸ شناگر از ۱۴ استان و ۱۰ ورزشکار از کشورهای تایلند، عراق و قزاقستان از صبح روز پنجشنبه ۲۶ خرداد در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با خانواده معزز شهداء

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، به همراه معاونین پرورشی و فرهنگی و پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و رییس اداره شاهد و ایثارگران استان با حضور در منزل شهیدان نامدار مرادی و ساعدی، به مقام والای این شهیدان ادای احترام کرد.

در این دیدار که در راستای برنامه طرح سپاس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد، هاشم ناظمی جلال ضمن دیدار با خانواده شهدا، از صبر، استقامت و پایداری خانواده‌های معظم شاهد تجلیل و با اهدای لوح سپاس از آنان تقدیر کرد.

وی امنیت، آرامش و پیشرفت امروز کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون خون پاک شهیدان و ایستادگی مردم غیور و انقلابی ، مجاهدت ایثارگران و خانواده های معزز شهدا دانست و گفت: تکریم خانواده‌های معزز شهدا وظیفه همه ما است.

برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، روز جمعه سوم تیر ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در ۴۵ حوزه اجرایی استان و با شرکت هفت هزار و ۲۸۳ دانش آموز پایه نهم شامل سه هزار و ۹۸۸ دانش آموز دختر و سه هزار و ۲۹۵ دانش آموز پسر در ۱۵ شهر و منطقه استان برگزار می شود.

طیب سالاروندیان  به زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه نیز اشاره کرد و گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان از ساعت ۲۲ ( ۱۰ شب) روز دوشنبه ۳۰ خرداد تا یک ساعت قبل از برگزاری آزمون از سامانه آزمون به نشانی azmoon-kurd.medu.ir قابل دریافت است.

وی با تشریح شیوه نامه و دستورالعمل اجرایی آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، به مدیران مدارس تأکید کرد، که دانش آموزان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند. 

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان همراه داشتن موبایل در جلسه آزمون برای تمام عوامل اجرایی غیر از مدیرحوزه ممنوع دانست و گفت: از پذیرفتن دانش آموزان شرکت کننده سایر حوزه ها جداً خودداری شود.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha