پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات در آمادگی کامل به سر می‌برد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات و ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: امسال مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین برای تردد زوار عتبات عالیات بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار «علی اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جریان سفر به قصر شیرین و دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته مرز خسروی به روی زائران عتبات عالیات در حال بازگشایی است و پیش‌بینی می شود پس از ۲ سال وقفه در کار اعزام شاهد حضور خیل مشتاقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان برای عزیمت به کربلای معلی باشیم.

وی ادامه داد: کرمانشاه از دیرباز قدمگاه زائران عتبات عالیات و خاندان عصمت و طهارت (ع) بوده و افتخار میزبانی و پذیرایی از زوار حضرت امام حسین (ع) را برعهده داشته است.

سردار جاویدان افزود: حتی زمانی که مرز خسروی نیز بسته بود بسیاری از زائران عتبات عالیات با حضور در کرمانشاه عازم دیگر مرزهای زمینی در استان های ایلام و خوزستان می شدند و این نشان می دهد کرمانشاه در هر شرایطی افتخار میزبانی از زوار امام حسین (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) را داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این میان یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن پرداخت بحث تامین امنیت زائران کربلا و عتبات عالیات است که خوشبختانه پلیس در این راستا توانسته شرایط خوبی را ایجاد و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کند.

وی رضایتمندی زائران عتبات عالیات از امنیت ایجاد شده توسط پلیس را سند افتخاری برای این مجموعه دانست و گفت: همکاران ما مشتاقانه و به صورت ۲۴ ساعته نسبت به تامین امنیت زائران اقدام و به این خدمتگذازی هم افتخار می کنند.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به در پیش بودن مراسم پیاده روی اربعین در اواخر تابستان امسال، گفت: با توجه به پیش‌بینی حضور بیش از ۲ میلیون زائر اربعین در استان، ماموران انتظامی کرمانشاه با همه توان خود امنیت آن ها را تامین و اجازه نخواهند داد کوچکترین مشکلی برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیش آید.

پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات در آمادگی کامل به سر می‌برد

امنیت خوبی در شهرستان مرزی قصرشیرین حکمفرماست

امام جمعه قصرشیرین نیز در این دیدار اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس امنیت خوبی در شهرستان مرزی قصرشیرین حکمفرماست و مورد نگران کنده ای سال هاست که نداشته ایم.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: امروز نه تنها در قصرشیرین بلکه در تمام نقاط استان به واسطه حضور پررنگ پلیس امنیت خوبی حکمفرماست که جای تقدیر دارد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش های پلیس در برقراری امنیت برای زائران عتبات عالیات و اربعین طی سال های اخیر، گفت: امروز زائران ما با آسودگی خیال به زیارت کربلای معلی و دیگر اماکن متبرکه مشرف می شوند چرا که به خوبی می دانند چشمان همیشه بیدار پلیس مراقب امنیت آن ها هست.

پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت زائران عتبات عالیات در آمادگی کامل به سر می‌برد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha