۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 896
کد خبر: 84795915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ مدیر دولتی نیمه اول تیرماه در سامانه سامد به مشکلات مازندرانی ها پاسخ می‌دهند

ساری - ایرنا - استانداری مازندران جدول حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت را برای نیمه نخست تیر ماه اعلام کرد که طبق آن ۱۰ مدیر دولتی و بخش عمومی با حضور در سامانه «سامد» پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول مدیران دستگاه های فراخوانده شده از روز چهارشنبه اول تیر تا چهارشنبه ۱۵ تیر ماه در این مرکز حاضر می شوند و به تماس تلفنی شهروندان برای پاسخ خواهند .

زمان حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این پروسه زمانی از ساعت ۹ تا ۱۱ اعلام شده است و در این ساعات شهروندان با تماس به ۱۱۱ می توانند به صورت مستقیم با مدیران مربوطه ارتباط برقرار کنند .

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته تاریخ
۱ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)   ۹ تا ۱۱   چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
۲ مدیر کل تبلیغات اسلامی   ۹ تا ۱۱    شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
۳ شهردار جویبار   ۹ تا ۱۱    یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
۴ مدیرکل بنیاد مسکن    ۹ تا ۱۱   دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
۵ معاوت توسعه مدیریت و منابع استانداری    ۹ تا ۱۱    سه شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
۶ مدیرکل دامپزشکی    ۹ تا ۱۱    چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
۷ مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی   ۹تا  ۱۱    شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
۸ مدیرکل آموزش و پرورش   ۹ تا۱۱   یکشنبه  ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
۹ فرماندار نوشهر   ۹ تا ۱۱   دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
۱۰ رییس سازمان همیاری شهرداری ها    ۹ تا ۱۱    چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۵

ابتدای هر ماه اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران به عنوان اداره مسول ارائه لیست برنامه های حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان در سامانه سامد را ارائه می کند و با فعالیت این مرکز زمینه ای فراهم شد تا شهروندان بدون مراجعه حضوری به ادارات و صرف وقت و هزینه بابت این حضور امور و کارهای اداری خود را به صورت مستقیم از طریق ادراات کل استان پیگیری کنند .

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha