۱۰ مدیر دولتی نیمه اول مرداد مهمان سامانه سامد مازندران هستند

ساری - ایرنا - استانداری مازندران جدول حضور مدیران استان در سامانه ارتباط مردم و دولت را برای نیمه نخست مرداد ماه اعلام کرد که طبق آن ۱۰ مدیر دولتی و بخش عمومی با حضور در سامانه «سامد» پاسخگوی شهروندان مازندرانی خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، بر اساس این جدول مردم استان می توانند از طریق تلفن ثابت و همراه با شماره گیری ۱۱۱ و به صورت کاملا رایگان با مدیر مربوطه بدون واسطه گفت و گوی تلفنی داشته باشند.

طبق این جدول که در بردارنده برنامه زمانی حضور مدیران از اول تا دوازدهم مرداد ماه است، روزانه یک مدیر در سامانه سامد به مدت ۲ ساعت برای پاسخگویی به شهروندان حضور خواهد داشت.

زمان حضور مدیران در یک نوبت ساعت ۹ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

ردیف مدیر پاسخگو ساعت حضور ایام هفته  تاریخ 
۱ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  ۹ تا ۱۱   شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
۲ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای   ۹ تا ۱۱  یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
۳ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان  ۹ تا ۱۱  دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
۴ معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری   ۹ تا ۱۱  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
۵ فرماندار بابلسر   ۹ تا ۱۱  چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
۶ مدیرکل انتقال خون استان   ۹ تا ۱۱   شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
۷ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی   ۹ تا ۱۱  یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
۸ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  ۹ تا ۱۱   دوشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
۹ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری   ۹ تا ۱۱  سه شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
۱۰ فرماندار سیمرغ   ۹ تا ۱۱  چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در ابتدای هر ماه برنامه حضور مدیران در سامانه سامد را اعلام می کند و فعالیت این سامانه زمینه ای را فراهم کرده است که مردم از نقاط مختلف استان مازندران چه در شهر و چه در روستا بدون مراجعه حضوری در ادارات کل که در ساری ، مرکز استان مستقر هستند پیگیری کارهای اداری خود را انجام دهند.  

سامانه سامد به عنوان یک راه ارتباطی میان مردم و مسئولان عمل می کند و توانست در این مدت فعالیت عملکرد و بازخورد خوبی داشته باشد . 

بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده مدیران به مرکز سامد فراخوانده می شوند و در مدت حضورشان به تماس های تلفنی مردم پاسخ می دهند و پس از پایان تماس نیز کد رهگیری به تماس گیرندگان داده می شود تا نتیجه گفت و گو با مدیران در سامانه سامد را پیگیری کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha