۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84795932
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: نمایشگاه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در راستای تعامل با تجار عراقی برگزار شد.

موسی حاتمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی سفر ۲ روزه هیات تجاری، اقتصادی استان دیاله عراق به ایلام این نمایشگاه در راستای تعامل و برقراری ارتباط با تجار عراقی و با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی برگزار شد.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان تجار عراقی و صنعتگران، شناسایی شرکت‌های معتبر بومی استان و ارائه آخرین توانمندی‌های واحدهای تولیدی استان است.

حاتمی ادامه داد: ۳۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان محصولات خود را برای بازدید در این نمایشگاه ارائه کردند.

لازم به ذکر است، رایزن بازرگانی ایران در عراق، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، رییس صنعت و معدن و رییس اتاق بازرگانی استان دیاله عراق و تجار عراقی و برخی دیگر از مسوولان از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان که به مدت ۲ روز در محل سالن نمایشگاه‌های هتل زاگرس ایلام برگزار شد، دیدن کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha