بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد زنجان در مدارس همدل تحصیل می‌کنند

زنجان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از اجرای طرح مدارس همدل در استان زنجان خبرداد و گفت: ۴۲۲ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس همدل این استان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش ایرنا، روح الله صالحی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی و تحصیلی این نهاد به مددجویان تحت حمایت،  افزود: طرح ملی مدارس همدل در راستای بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد و دارای انگیزه بالای علمی، در استان زنجان نیز با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: ۱۱۹ آموزشگاه در قالب طرح مدارس همدل با همکاری موثر اداره کل آموزش و پرورش استان، در ارائه خدمات تحصیلی رایگان از طریق مدارس غیر انتفاعی و هیئت امنایی با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، ترویج فرهنگ خیر و احسان، بسترسازی مناسب برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان تحت حمایت وگسترش همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی را از جمله اهداف اجرای طرح مدارس همدل عنوان کرد.

صالحی گفت: سال گذشته نیز ۳۸۱ دانش آموز مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، در بیش از ۹۰ مدرسه همدل از خدمات تحصیلی با کیفیت و رایگان این مدارس بهره مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha