۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84796041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان معرفی شد

رشت - ایرنا - طی حکمی از سوی اسدالله عباسی، مرتضی رضایی‌صوفی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار گیلان امروز سه شنبه در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: با فراهم کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی و تئوری و تامین نیازهای کارکنان، زمینه رشد آنان فراهم شود.

اسدالله عباسی افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید با فراهم کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی و تئوری و تامین نیازهای کارکنان، زمینه رشد آنان را محقق کند.

وی با تاکید بر لزوم فراهم‌ کردن زمینه رشد و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان با ارائه آموزش‌های کاربردی افزود:  توسعه مدیریت، فرایندی‌ است که طی آن سطح دانش، مهارت و اطلاعات سطوح مختلف سازمان ارتقاء یافته و موجبات استقرار شرایط لازم برای تکامل مجموعه استعدادها و توانایی های این رده فراهم می شود.

وی توجه به کیفیت کار کارکنان و فراهم کردن تسهیلات رفاهی و تشویقی متناسب با اثربخشی افراد را ضروری دانست و افزود: باید اقدامات این بخش به گونه‌ای باشد که کارکنان تفاوت بین عملکرد مناسب و کم کاری در انجام وظایف را دریابند.

عباسی با مهم دانستن برپایی میز خدمت در استانداری افزود: مراجعان باید از ابتدای ورود به درگاه برای پیگیری درخواست ها و مطالبات‌  شان، به صورت صحیح هدایت شوند و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در جهت جلوگیری از اتلاف وقت خودداری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha