۳۱ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 84796611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه بازدید مسئولان ایرانی حج از هتل‌های مدینه/ زائران اعلام رضایت کردند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان حج و زیارت و معاونین بعثه مقام معظم رهبری در ادامه بازدید از هتل‌های مدینه به هتل «المدینه منازلی» رسیده و از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا از سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی در این بازدید صمیمانه از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به زائران قرار گرفتند و مشکلات و دغدغه های آنها را شنیدند.

زائران در این دیدار صمیمانه ضمن تشکر بابت نزدیک بودن هتل المدینه منازلی به حرم نبوی و کیفیت خدمات اجرایی بویژه در حوزه تغذیه، از کوچک بودن محل رستوران و نبود سالن برای جلسات و اجتماعت گلایه کردند.

دست اندرکاران حج و زیارت نیز تاکید کردند که تعداد هتل های مدینه به دلیل عدم ساخت و ساز محدود می باشد و از همین بضاعت موجود هم به بهترین نحو استفاده شده است و هتل های در خور شان زائران تدارک دیده شده اما هتل های مکه مکرمه از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

یکی از زائران اهل شهر اصفهان ضمن ابراز خرسندی از خدمات صورت گرفته می گوید: کیفیت خدمات همانند انتخاب نحل هتل و نزدیکی آن با حرم مطهر، غذای مناسب و بهداشتی و متناسب با ذائقه زائران ایرانی و همچنین اخلاق نیکوی مدیران و دست اندرکاران کاروان ها از جمله مزایای اقدامات اجرایی می باشد.

هتل المدینه منازلی مدینه منوره با ظرفیت ۵۰۰ نفر ، سه کاروان کشورمان را در خود جای داده است؛ در حال حاضر سه کاروان از استان اصفهان به مدت ۵ شب در آن اقامت می کنند. این هتل یکی از نزدیکترین هتل ها به حرم نبوی می باشد.

روند بازدید از هتل های مدینه منوره و بررسی اقدامات اجرایی در قبال زائران ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha