۱۰ عضو هیات دولت، رییس جمهور را در سفر به خراسان شمالی همراهی می‌کنند

بجنورد- ایرنا- مدیرروابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۰ عضو هیات دولت سیزدهم در بیست و ششمین سفر استانی رییس جمهوررا فردا -پنجشنبه- دوم تیرماه در سفر به این خطه همراهی می کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، حامد مسعودی فر روز چهارشنبه اظهار داشت: براساس اعلام رسمی معاونت اجرایی و سرپرست نهاد معاونت هماهنگی و پیگیری رییس جمهوری، وزیر کشور در شهرستان بجنورد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، وزیر نیرو در شهرستان های شیروان و فاروج،  سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اسفراین، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان های گرمه و جاجرم، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه و سملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

وی افزود : در این سفر وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان، مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان را بررسی خواهند کرد.

مسعودی فر ادامه داد: همچنین رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات رییس جمهور را همراهی خواهند کرد.

بازدید از تعدادی طرح‌ ها، بازدیدهای سرزده، دیدار با اقشار مردم و شرکت در شورای اداری استان در سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی برنامه‌ریزی شده است.

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، راز و جرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.  

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha