۶۵.۷ درصد از جامعه هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان دز سوم واکسن کرونا دریافت کردند

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون گفت: ۶۵.۷ درصد از جامعه هدف این دانشگاه دز سوم واکسن کرونا دریافت کردند.

کامران قدس روز  چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تا زمان اعلام رسمی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به شکل سابق لازم و ضروری است. 

وی با بیان اینکه اطمینان کامل از پایان کرونا هنوز قطعی نیست افزود: قطعا واکسیناسیون نقش مهمی در مهار کرونا داشت پس تکمیل این روند و افزایش پوشش واکسیناسیون در گروههای هدف توصیه می‌شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: هنوز هم لازم است به ویژه در جلسات، تجمعات و مکان‌های شلوغ به میزان سابق از ماسک استفاده شود. 

قدس ابراز داشت: هم اکنون وضعیت استان سمنان از نظر شیوع کرونا پایدار است و در صورت رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌ها مدت زمان طولانی‌تری این شرایط ادامه می‌یابد. 

وی با تاکید زیاد به تکمیل واکسیناسیون افزود: پایداری کنونی شرایط کرونا نشانه پایان همه‌گیری نیست و درحال حاضر چنین برداشتی هنوز زود به نظر می رسد.

به گزارش ایرنا، در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان سمنان، در حال حاضر شهرستان‌ مهدیشهر زرد و شهرستان های سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار، میامی، سرخه و آرادان آبی کرونایی هستند. 

سمنان، همچون سایر استان‌های کشور هیچ شهرستانی با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی ندارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha