۲۳۶ مورد شکایت مردمی در آموزش و پرورش آذربایجان غربی ثبت شد

ارومیه - ایرنا - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۲۳۶ مورد شکایت طی سال تحصیلی جاری گفت: تمامی این شکایات مورد ارزیابی قرار گرفته و در مدت زمانی هفت روز پاسخ داده شده است.

جلیل بیگ وردی صادق روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به کاهش زمان پاسخگویی به شکایت‌ها در سال گذشته افزود: آذربایجان غربی در این زمینه جزء ۱۰ استان پیشتاز کشور است.

وی اظهار کرد: میانگین رسیدگی به شکایت‌های رسیده در آموزش و پرورش این استان در سال ۱۳۹۹ حدود ۱۴ روز بوده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت: میانگین زمان پاسخگویی به شکایات مطرح شهروندان و فرهنگیان از طریق سامانه سامد در آذربایجان غربی ۲ روز بوده که از حیث کیفیت پاسخگویی و سرعت رسیدگی یکی از استان‌های برتر هستیم.

وی درباره شاخص‌های ارزیابی عملکرد در مناطق ۲۴ گانه نیز یادآور شد: وضعیت ارزیابی استان براساس عملکرد سال ۱۳۹۹ و ارزیابی های وزارتی خوب بوده که بر اساس شاخص‌های اختصاصی و عمومی برآورد شده است.

بیگ وردی با بیان اینکه در  سال ۱۳۹۹ براساس ارزیابی وزارتی  ۸۹.۷۶ درصد از شاخص‌های تعریف شده در استان محقق شده است، اضافه کرد: تمام بخش‌های این اداره کل  بر اساس شاخص‌های سطح ملی و دستگاهی سالانه مورد ارزیابی وزارتخانه قرار گرفته و نتایج آن برای بهبود و ارتقای سیستم منتشر می‌شود.

آذربایجان غربی دارای ۳۸ هزار فرهنگی و ۶۸۰ هزار دانش آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha