پدر شهید رحیمی جعفری در پیشوا آسمانی شد

پیشوا - ایرنا- حاج محمد اسماعیل رحیمی جعفری پدر شهید محمدقاسم رحیمی جعفری روز چهارشنبه در شهرستان پیشوا دار فانی رو وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاج محمد اسماعیل رحیمی جعفری که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از فرزندان خود را تقدیم اسلام کرده است، پس از سال‌ها مجاهدت در دفاع از ارزش‌های اسلامی بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

قرار است که پیکر این پدر شهید امروز در شهرستان پیشوا تشییع شده و در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خاک سپرده شود.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در پیامی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است:
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.
هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست، آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام داراییش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و فرزند برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار کند.

مرحوم حاج محمداسمعیل رحیمی جعفری پدر گرامی شهید والامقام محمد قاسم رحیمی جعفری پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت وبه سوی معبود خویش شتافت.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر ایشان ادای احترام  نموده و از درگاه پروردگار متعال، علو درجات را برای ایشان و بردباری برای بازماندگان مسألت می نمایم.
شهید رحیمی جعفری ۲۶ خرداد ۱۳۴۶، در روستای سناردک از توابع شهرستان پیشوا به دنیا آمد.

وی در حالی که دانش آموز اول دبیرستان بود، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در ۲۸ بهمن ۱۳۶۲، و در ۱۶ سالگی در چنگوله بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا به خاک سپرده شده است.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha