۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۴
کد خبر: 85090800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهید ابراهیم رمضانی در پیشوا به فرزند شهیدش پیوست

پیشوا - ایرنا - حاجیه خانم شهربانو کرمانی، مادر طلبه شهید ابراهیم رمضانی پس از سال‌ها مجاهدت، دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حاجیه خانم شهربانو کرمانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از فرزندان خود را تقدیم راه الله کرده، پس از سال‌ها مجاهدت و به دلیل کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزند شهیدش شتافت.

قرار است پیکر این مادر شهید امروز دوشنبه از ساعت ۱۶ در بلوار شهید مهتدی به سمت گلزار شهدای امامزاده جعفربن موسی الکاظم فرزند بلافصل امام هفتم شیعیان جهان تشییع و به خاک سپرده شود.

شهید ابراهیم رمضانی در سال ۱۳۴۳ در خانواده ای ساده و صمیمی در زواره اردستان متولد شد و خانواده ابراهیم به دلیل علاقه فراوان پدر خانواده به امامزاده جعفر (ع) به پیشوا مهاجرت کردند.

شهید رمضانی پس از اخذ دیپلم به عنوان معلم در محمدآباد عربها مشغول به فعالیت شد و پس از یکسال ابراهیم تصمیم گرفت طلبه شود به همین خاطر وارد حوزه علمیه قم شد.

مادر شهید ابراهیم رمضانی در پیشوا به فرزند شهیدش پیوست

این شهید بزرگوار همزمان با تحصیل به جبهه اعزام و در جریان عملیات های مختلف سه بار مجروح و شیمیایی شد و سرانجام در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکر پاکش بدون داشتن یک دست به آغوش خانواده بازگشت.

شهرستان پیشوا در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha