۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۲
کد خبرنگار: 1250
کد خبر: 84798765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه‌ همگانی است

دماوند – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند گفت: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، به مناسبت هفته قوه قضائیه، آیین غبار روبی مزار مطهر شهدای  شهر دماوند با حضور فرماندار شهرستان دماوند، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ریاست دادگستری شهرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، اعضای شورای تامین، نیروهای نظامی و انتظامی و پرسنل دادگستری شهرستان دماوند انجام شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس، به ویژه شهدای دستگاه قضا، گفت: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که بایستی در حفظ و انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده کوشش کرد.

رضا طاهرخانی افزود: کوتاه کردن دست دشمنان و منافقین کوردل، از هویت و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون خون‌ پاک شهیدانی است که همچون شهید بهشتی ایستادند و از جان خود گذشتند و امنیت امروز ما، مرهون فداکاری و جانفشانی این عزیزان است.

لازم به ذکر است، شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه با غبارروبی و گلباران مزارمطهر شهدای گمنام و جنگ تحمیلی، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

شهید بهشتی نخستین رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به فیض شهادت نائل آمد.

فرماندار دماوند: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه‌ همگانی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha