۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84799415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازید استاندار زنجان از چند پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان سلطانیه

زنجان- ایرنا - استاندار زنجان در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان سلطانیه از چند پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، در شهرستان سلطانیه حضور یافت. 
بازید از روند اجرایی پروژه دوبانده کردن محور ارتباطی سلطانیه- خدابنده- کبودرآهنگ، پروژه انستیتو سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و کلینیک خیرساز آرین شفا از جمله برنامه های سفر یک روز افشارچی به سلطانیه بود. 

پروژه انستیتو سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در سلطانیه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته می شود. 
این پروژه، مرکز تحقیقات، تولید سلول با ایجاد کلین روم پیشرفته، بانک سلول با ایمن ترین روش ها، پیوند سلول با بکارگیری پزشکان متخصص، راه اندازی بیمارستان ۱۰۰ تا ۲۰۰ تخت خوابی، ایجاد فضاهای اقامتی و رفاهی جهت پرسنل  مراجعه کنندگان را در بر می‌گیرد.
عملیات اجرایی ساخت این مجموعه از نیمه دوم تیرماه جاری آغاز می شود. 
استاندار زنجان با بیان اینکه پروژه انستیتو سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، یک طرح بزرگ است که با تکمیل آن، سلطانیه را به یک مرکز درمانی تبدیل خواهد کرد، گفت: باید به سمت دانش های جدید در حوزه درمان حرکت کنیم، افزود: این پروژه زمینه تحقق چنین امری را در استان فراهم می کند. 
افشارچی خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را برای بر طرف کردن موانع احداث این پروژه انجام داده ایم. 
استاندار در ادامه برنامه سفر یک روزه خود به سلطانیه، از کلینیک آرین شفا مهر این شهر نیز بازید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به شهروندان در این مرکز قرار گرفت.

استخر در دست احداث سلطانیه نیز که به گفته رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان ۱۷ میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافته است و ظرف سه سال آینده تامین اعتبار می‌شود، از دیگر پروژه‌های مورد بازدید استاندار زنجان در این سفر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha