مدرس رسانه: روابط عمومی‌ها برای اثرگذاری، به دانش روز مجهز شوند

یزد- ایرنا- مدرس علوم ارتباطات و رسانه یزد گفت: مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها برای انجام درست وظایف و اثرگذاری بیشتر در مجموعه و ارتباط با رسانه‌ها و مردم به خصوص در فضای مجازی باید خود را به دانش روز مجهز کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر ترقی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست آموزشی و توانمندسازی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مهریز افزود: موفقیت یک مجموعه در داشتن نیروهای مجرب و ارتباط قوی با مخاطبان و رسانه‌های گروهی است .

وی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی باید در دوره‌های آموزشی و توجیهی مرتبط با حوزه کاری خود مستمر شرکت کنند ادامه داد: آموزش رکن رکین و اصلی موفقیت متولیان این حوزه است و باید در ادارات و سازمان‌ها جدی گرفته شود.

این استاد دانشگاه بیان کرد: مسئولان روابط عمومی باید عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود را برای اطلاع عموم شهروندان به صورت دقیق، به روز و به موقع در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

ترقی‌نژاد بیان کرد: یک مسئول روابط عمومی باید فارغ از دیدگاه  خاص سیاسی فقط به دنبال انتقال عالمانه و انعکاس اخبار به صورت دقیق و به عرصه اطلاع‌رسانی کمک کند.

وی، کسب دانش در حوزه فضای مجازی را در کنار توجه به رسانه‌های مکتوب برای مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مهم و حیاتی برشمرد که نباید فراموش شود.

همچنین سجاد زارع مسئول روابط عمومی فرمانداری مهریز و متولی برگزاری این دوره به اهمیت آموزش و به روز بودن برای انعکاس اخبار و خدمات دولت و نظام در شهرستان تاکید کرد.

در ادامه مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای مهریز نحوه خبرنویسی را فرا گرفتند و مقرر شد این دوره‌ها با همکاری اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد در این شهرستان ادامه داشته باشد.

مهریز دارای ۱۰۰ دستگاه اجرایی و ۱۵ خبرنگار است .

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha