۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84801573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس فدراسیون: وزارت ورزش تسهیلات به قهرمانان پرورش اندام اختصاص دهد

همدان- ایرنا- رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم که همانند سایر قهرمانان رشته‌های ورزشی، به قهرمانان ما نیز تسهیلات اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده در مراسم تجلیل از رضا قیطاسی عنوان دار قویترین مرد عضو تیم ملی در مسابقات بین المللی اظهار داشت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرشار از قهرمانان ارزنده جهانی، آسیایی و بین المللی است که بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای مختلف به نشانه افتخار به اهتزاز در آورده‌اند.

وی بیان کرد: پاداش قهرمانان و تسهیلاتی امتیاز ورود به دانشگاه بدون آزمون در مقاطع تحصیلی بالاتر، معافیت‌های سربازی یا استخدام در دستگاههای دولتی برای مدال آوران جهانی بدنسازی و پرورش اندام تعلق نمی‌گیرد و انتظار ما تحقق این خواسته است.

نصیرزاده با اشاره به افتخار کسب شده توسط رضا قیطاسی قهرمان مسابقات ازبکستان و روسیه گفت: این ورزشکار کبودراهنگی توانست در این ۲ رویداد بین المللی خوش درخشیده و نام ایران اسلامی را طنین‌انداز کند.

وی افزود: حضور معاون وزیر ورزش و مسوولان اجرایی استان همدان در مراسم تقدیر از این قهرمان ارزنده نشان از محبوبیت وی نزد همگان دارد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور خاطرنشان کرد: ما شرایط وزارت ورزش و شرایط اقتصادی حال حاضر کشور را درک می‌کنیم، البته انتظار ما هم تنها مالی نیست و اختصاص تسهیلات سایر قهرمانان برای مدال آوران ما نیز بسیار خوب است.

مسابقات قویترین مردان جایزه بزرگ روسیه در حالی اواسط خرداد ماه امسال در شهر تولا روسیه جریان دارد که رضا قیطاسی قویترین مرد همدان در بخش تیمی ۲ نفره موفق به نشان نقره شد.

به گزارش ایرنا پیش از این رقابت‌ها، رضا قیطاسی قویترین مرد همدان در مسابقات بین المللی جام پهلوان محمود کشور ازبکستان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha