نصب کارتخوان در نانوایی‌های آذربایجان غربی با هدف شفاف‌سازی عرضه است

ارومیه - ایرنا - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمت نان در سال جاری در نخواهیم داشت،  گفت: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند با هدف شفاف‌سازی عرضه نان در نانوایی‌های سطح استان آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، نادر رحیمی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در روزهای اخیر تعدادی از نانوایی ها کارت خوان هایی را از طرف شرکت غله و خدمات بازرگانی و با همکاری بانک‌های عامل برای توزیع هوشمند نان تحویل گرفته اند و بازتاب این خبر باعث بروز شایعه در بین در شهروندان و اطلاع رسانی نادرست در رسانه ها و فضای مجازی در زمینه افزایش قیمت نان شده است.
وی اظهار کرد: قیمت نان افزایش نمی یابد و در این زمینه دولت برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دارد که اقداماتی برای حمایت از مصرف کننده در چرخه نهایی توزیع نان انجام می‌شود.
رحیمی یادآور شد: نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در آذربایجان غربی انجام می شود و بعد از تجهیز تمامی نانوایی ها به این دستگاه ها استفاده از آنها اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از نصب کارتخوان‌های هوشمند، فروش نان با این دستگاه‌ها انجام می‌شود و با توجه به تداوم پرداخت یارانه در این زمینه قیمت نان برای مردم تغییر نخواهد داشت.
رحیمی گفت: بعد از اینکه آرد نانوایی‌ها آزاد شود نیز دولت مابه‌التفاوت قیمت نان را به حساب نانوایان واریز می‌کند تا مردم کماکان نان را به قیمت قبل خریداری کنند و به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، چهار هزار و ۵۰۰ واحد نانوایی در این استان فعال است که یک هزار واحد از این تعداد آزادپز بوده و بقیه نانوایان یارانه دریافت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha