برنامه‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) امسال باید پربارتر باشد

بندرعباس- ایرنا- نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برنامه‌های امسال کنگره‌ بین‌المللی امام سجاد(ع) باید با جدیت، بهتر و پربارتر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده روز یک‌شنبه در جمع دست‌اندرکاران و اعضای موسسه سجادیه اظهارداشت: رویکرد امسال برنامه‌های کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به شکلی باشد که هم از ظرفیت ایام شهادت امام سجاد(ع) و همچنین سالروز میلاد آن حضرت در راستای معرفی فرهنگ سجادیه استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های استانی و کشوری در برگزاری هرچه بهتر برگزاری این کنگره امام سجاد(ع) ادامه داد: به همین منظور برنامه‌ها باید از گستردگی بیشتری برخوردار بوده باشد.

امام جمعه بندرعباس راهکار برون رفت از همه مشکلات را براساس آموزه‌های دینی و سفارش بزرگان تمسک به سیره اهل بیت(ع) دانست و اضافه کرد: با شناسایی فرهنگ اهل بیت(ع) و ایجاد محبت بیشتر امامان در قلب‌های مردم مسلمان می‌توانیم سبک زندگی سعادتمندی را به آنها معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در پایان بر برگزاری نشست‌های اعتقادی، فرهنگی و علمی پژوهشی در راستای هرچه بهتر برگزاری برنامه‌های کنگره‌ بین‌المللی امام سجاد(ع) تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha