سارقان طلاجات آرایشگاه های زنانه در اسلام آبادغرب دستگیر شدند

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری دو سارق خبر داد که پس از ورود به آرایشگاه های زنانه این شهر، اقدام سرقت ۱۳۵ گرم طلاجات کرده بودند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ "هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: پس از وقوع دو فقره سرقت به عنف طلاجات در شهر اسلام آبادغرب که طی آن دو سارق پس از ورود به آرایشگاه های زنانه با تهدید قمه اقدام به سرقت طلاجات صاحبان آن ها و مشتریانشان می کردند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از دو عامل سرقت شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مبارکی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به سرقت حدود ۱۳۵ گرم طلا در دو آرایشگاه زنانه با همدستی یک نفر دیگر، افزود: دیگر عامل سرقت نیز با تلاش پلیس دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید نیز از آن ها کشف شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان و با بیان اینکه طبق اظهار سارقان، طلاهای سرقتی در چند مرحله به فروش رسیده است، افزود: این افراد برای تعیین تکلیف و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شده اند.

توقیف ۲۳ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه

فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد ریال در شهرستان "ثلاث باباجانی" خبر داد.

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی "ثلاث باباجانی" از ورود یک محموله بزرگ لوازم خانگی از طریق مرز "شیخ صله" به داخل کشور توسط چهار دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی ثلاث باباجانی با همراهی سربازان گمنام امام زمان (عج) و نمایندگان گمرک شهرستان، توانستند در یک کار عملیاتی مشترک محل تردد کامیون های حامل بار قاچاق را شناسایی و در عملیاتی منسجم آن ها را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۳ هزار و ۲۸۸ دستگاه مخلوط کن که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به ۲۳ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری چهار نفر در این راستا و معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان و خاطرنشان کرد: کشفیات ۳ ماهه اول سال جاری در حوزه قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است

دستگیری شرور تیرانداز در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین از دستگیری یک شرور با سابقه متعدد تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد تیراندازی در شهرستان قصرشیرین و خصوصا محله چهارقاپی کرده و منجر به مصدومیت و ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی قصرشیرین تحقیقات همه جانبه خود را برای دستگیری این متهم متواری آغاز کرده و با انجام کارهای اطلاعاتی دریافتند که وی در منزل یکی از آشنایان خود مخفی شده است.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی ضمن محاصره منزل با رعایت حقوق شهروندی همسایه ها، توانستند در عملیاتی ضربتی متهم که با سلاح سرد به سمت آن ها حمله ور شده بود  دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین با اشاره به کشف دو تیغه سلاح سرد از شرور دستگیر شده، افزود: این فرد پس از معرفی به دستگاه قضائی راهی زندان شد.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک پنج ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است.

پلیس و دستگاه قضائی برخوردهای قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی مدت هاست آغاز کرده اند و اکثر این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

توقیف ماینرهای غیرمجاز در "کرمانشاه"

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یک واحد صنفی در محله رودکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی واحد تولیدی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۷ دستگاه ماینر غیرمجاز با تجهیزات و متعلقات به ارزش ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ دلیری، در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha