۷ تیر ۱۴۰۱، ۸:۱۲
کد خبر: 84804306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دونده کیش به مسابقات جهانی فنلاند اعزام شد

۷ تیر ۱۴۰۱، ۸:۱۲
کد خبر: 84804306
دونده کیش به مسابقات جهانی فنلاند اعزام شد

کیش - ایرنا - دونده کیش و دارنده عنوان قهرمانی آسیا و ایران، به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی رده ارشد جهان راهی فنلاند شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش ، مسعود بهرامی امروز سه شنبه هفتم تیرماه جهت شرکت در مسابقات جهانی دوومیدانی در رده قهرمانان ارشد به کشور فنلانداعزام شد .
وی در مواد ۱۰۰متر و ۲۰۰متر به هم راهی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران شرکت می کند.
رقابت های جهانی دو ومیدانی فنلاند طی روزهای ۹ تا ۱۲ تیر در مواد مختلف با حضور ورزشکاران جهان برگزار می شود.

مربی جزیره کیش به برنامه توسعه پاراسیلینگ جهان دعوت شد
فدراسیون جهانی سیلینگ از حمید شمالی جهت شرکت در برنامه جهانی توسعه پارا سیلینگ دعوت کرد.
شمالی بعنوان موسس و مدرس کلاس کایت در فدراسیون قایقرانی ایران ، اولین آسیایی و تنها ایرانی عضو هیئت رئیسه انجمن جهانی کایت بردینگ فدراسیون سیلینگ بوده و هم اکنون عضو شورای توسعه و آموزش این کلاس در IKA است.
وی سابقه حضور در کمیته اجرائی (Race Committee) مسابقات فرمولا کایت قهرمانی اروپا 2017 را در کارنامه خود دارد. حمید شمالی هم اکنون عضو شورای راهبردی فدراسیون قایقرانی ایران ، دبیر و مسئول کمیته سیلینگ هیئت قایقرانی منطقه آزاد کیش است.
برنامه توسعه پارا سیلینگ (کلاس کایت) برای اولین بار در جهان توسط فدراسیون جهانی سیلینگ از تاریخ 23 تا 26 ژوئن 2022 در لیک گاردا ایتالیا در حال برگزار است و از تاثیرگذارترین های جهان مرتبط با این رشته جهت بازگرداندن سیلینگ به پارا المپیک لوس آنجلس 2028 دعوت بعمل آورده شده است.
فدراسیون جهانی سیلینگ تلاش خود را برای بازگرداندن این رشته به عنوان یک رویداد در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس آغاز کرده است.






نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha