یازدهمین دوره نام‌نویسی طرح ملی تلاوت قرآن در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- دبیر طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع) گفت: به منظور کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان ایرانی، یازدهمین دوره نام‌نویسی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

حسین مقدم‌کیا روز سه شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی و هماهنگی طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: جذب نوجوان ایرانی برای پرورش جوان قرآنی به منظور ایجاد و تقویت جامعه قرآنی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی از میان نوجوانان در راستای تربیت چهره‌های برجسته قرآنی، ارتقای سطح علمی و عملی قرآن با توجه به درک مفاهیم آیات و تلاش در جهت انس هر چه بیشتر قرآن آموزان با آموزش‌های رشته‌های مرتبط با قرائت تخصصی قرآن کریم چون (لحن، تجوید، حفظ موضوعی، وقف و ابتدا و مفاهیم) از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی ادامه داد: مخاطبان این دوره استعدادهای قرآنی در بخش پسران( هشت تا ۱۵ سال) و در بخش دختران (۱۰ تا ۱۵ سال) است.

دبیر طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)، تصریح کرد: نحوه نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به سایت www.melitelavat.ir امکان پذیر است.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه‌مندی مردم و بویژه جوانان و پهناوری استان سیستان و بلوچستان، پیشنهاد شد موسسات این طرح در چند شهرستان دیگر این استان نیز ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha