۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84804736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اشنویه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

مهاباد - ایرنا - فرماندار اشنویه گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مغتنمی برای تبیین جنایات آمریکا بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر برای نسل جوان است.

به گزارش ایرنا سیدعلی ترابی روز سه‌شنبه در  نشست بصیرتی افشا و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی است تا ماهیت آمریکا و حامیانش در بحث حقوق بشر شناخته شود و جای ظالم و مظلوم و حق و باطل نشان داده شود.

وی ادامه داد: اکنون هدف اصلی آمریکای جنایتکار در ناامید کردن ملت از انقلاب و نظام اسلامی است که بواسطه تحریم‌های ظالمانه از طریق فشار رسانه‌ای اقدام می‌کند.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و متحدانش برای ضربه زدن به نظام دست به جنایات زیادی از جمله جنگ تحمیلی، ترور، قتل عام و کشتار زنان و کودکان این مرز و بوم تا تحریم ظالمانه زدند ولی همیشه مایوس و نامید شده‌اند.

ترابی گفت:  ایران اسلامی امروز نماد وحدت و همدلی اقوام و ادیان است و به تمام جهان پیام صلح و دوستی مخابره کرده است.

استاد دانشگاه، فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس نیز در این همایش افزود: تاریخ ایران اسلامی مملو از اقدامات تروریستی و ضدحقوق بشری استکبار جهانی علیه کشورمان است که برای همه ایرانیان این جنایت‌ها ثابت شده است.

فخرعلی قلی‌زاده افزود: آمریکای جهان خوار و صهیونیست‌ها در طول ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی با فشارهای سیاسی، نظامی و اقتصادی، طراحی و اجرای دسیسه‌ها و فتنه‌های متعدد و ترور برای تضعیف انقلاب اسلامی اقدام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: خون پاک شهدا و ایثار و ازخودگذشتگی مردم موجب مقاومت و استقامت ملت در راه دفاع از اندیشه امام خمینی (ره) و آرمان‌های والای انقلاب است.

قلی‌زاده یادآور شد: وحدت، اتحاد، همدلی و حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها رمز موفقیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در محوطه سالن اداره ارشاد از دیگر برنامه‌های جانبی این نشست بود.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha