۸ تیر ۱۴۰۱، ۸:۱۶
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84804796
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رقابت کنکوری‌ها در استان سمنان با داوطلبان گروه هنر آغاز شد

سمنان- ایرنا- نخستین روز برگزاری کنکور سراسری ورود به دانشگاه ها با رقابت یکهزار و ۶۷۹ داوطلب گروه آزمایشی هنر در چهار حوزه امتحانی در استان سمنان آغاز شد.

نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمونهای سراسری در استان سمنان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشگاه دامغان و دانشگاه گرمسار از امروز تا شنبه آینده میزان برگزاری کنکور سراسری هستند.

پرویز ملک زاده با اشاره به برگزاری کنکور در نوبت صبح ادامه داد: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی روز پنجشنبه نهم تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه دهم تیر و دواطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی روز شنبه یازدهم تیر با یکدیگر رقابت می کنند.

وی افزود: کنکور امسال با شرکت چهار هزار و ۳۹۶ داوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی، سه هزار و ۲۵۹ داوطلب گروه آزمایشی علوم انسانی، یکهزار و ۵۹۴ نفر داوطلب گروه ریاضی و فنی و یکهزار و ۵۸۴ نفر گروه زبانهای خارجی برگزار می شود.

نماینده سازمان سنجش در برگزاری آزمونهای سراسری در استان سمنان یادآورشد: کنکور سراسری در دانشگاه سمنان با چهار هزار و ۵۰۰ داوطلب، در دانشگاه صنعتی شاهرود با پنج هزار و ۱۴۷ داوطلب، در دانشگاه دامغان با یکهزار و ۶۴۲ داوطلب و در دانشگاه گرمسار با یکهزار و ۲۲۳ داوطلب برنامه‌ریزی شده است.

ملک زاده با اشاره به افزایش هفت درصدی تعداد داوطلبان کنکوری استان سمنان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: داوطلبان  به جز کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مدادتراش هیچ وسیله اضافه دیگری (مانند موبایل ، کیف ، جزوه ) با خود به همراه نیاورند./

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha