کاهش آسیب های اجتماعی با برگزاری جشنواره های فرهنگی- ورزشی در پردیس

پردیس - ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان پردیس با بیان اینکه کاهش آسیب های اجتماعی با برگزاری جشنواره های فرهنگی- ورزشی محقق می شود ،گفت: نخستین دوره جشنواره‌ فرهنگی- ورزشی به مناسبت هفته‌ مبارزه با مواد مخدر با شعار «نه به اعتیاد» برگزار شد.

محمود حیدری روز سه شنبه درحاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی- ورزشی در روستای کرشت پردیس به خبرنگار ایرنا گفت: به مناسبت هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر این جشنواره با شعار «نه به اعتیاد» در مدرسه ابتدایی شهید رحمانی روستای کرشت شهر پردیس برگزار شد.

وی توضیح داد: این جشنواره  به عنوان یکی از گامهای مثبت در مسیر ترویج فرهنگ ورزش بین نوجوانان در جهت سالم سازی  و کاهش آسیبهای اجتماعی با در روستای کرشت برگزار شد.

کاهش آسیب های اجتماعی با برگزاری جشنواره های فرهنگی- ورزشی در پردیس

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس ادامه داد: مسابقات ورزشی در رشته‌های ؛دو ومیدانی ،طناب‌کشی، چوب‌کشی، طناب زنی سرعتی ، هفت سنگ، مسابقات فرهنگی در دو بخش مجزا دختران و پسران برگزار و در پایان به برندگان جوایزی اهدا شد.

حیدری با اشاره به ضرورت مقابله با اعتیاد، توضیح داد: روی آوردن به اعتیاد مشکلات زیادی را برای جامعه به دنبال خواهد داشت و در این راستا پرداختن به مباحث فرهنگی و ورزشی به جهت مقابله و مبارزه با این پدیده‌ی خانمان سوز بسیار موثر واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: دهیاری ها و شوراهای اسلامی در کنار امور خدماتی و عمرانی در حوزه های فرهنگی و رفتارسازی در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارند و با همکاری خیرین مردمی و دستگاه‌های مرتبط اقدامات خوبی داشتند و برگزاری این جشنواره در هفته مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است.

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: جشنواره امروز با شعار نه به اعتیاد به عنوان یکی از گامهای مثبت در مسیر ترویج فرهنگ ورزش بین نوجوانان در جهت سالم سازی  و کاهش آسیبهای اجتماعی است که با استقبال خوب دانش آموزان روستای کرشت برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در پایان برگزاری مسابقات و اعلام نتایج ،اقلام ورزشی شامل بدمینتون، توپ والیبال و فوتبال، شطرنج، طناب از سوی خیران به   مدرسه شهید رحمانی و پایگاه بسیج مائده خواهران اهدا شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha