عملیات بازسازی ورزشگاه خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس آغاز شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با توجه به حضور نمایندگان هرمزگان در لیگ‌های کشوری و نیاز به بازسازی مجموعه‌های ورزشی خلیج فارس و سالن فجر بندرعباس و تامین بودجه آنها، عملیات بازسازی آغاز شده است.

 به گزارش ایرنا، مظفر مهری خادمی نسب شامگاه سه شنبه در بازدید از این طرح های ورزشی با بیان این که ترمیم صندلی های ورزشگاه خلیج فارس، تقویت نور، بهسازی رختکن ها و سیستم تهویه و دیوارکشی بخشی از ورزشگاه از جمله این اقدام ها است، افزود: البته تمامی این اقدام ها نیاز به تامین بودجه لازم دارد که امیدوارم با همکاری های صورت گرفته محقق شود.
مهری خادمی نسب با اشاره به صعود تیم فوتسال صنایع هرمزگان به لیگ برتر، خاطرنشان کرد: هرمزگان ظرفیت بسیاری از رشته های ورزشی را دارد که یکی از این رشته ها فوتسال است و ما استعدادهای بسیار زیادی را در ورزش استان داریم که ثمره آن صعود این تیم به لیگ برتر است و از تمامی مسوولان خواستاریم همچنان در این راه کمک کنند تا بتوانیم در ورزش حرفه ای گام های بسیار خوبی را برداریم.

وی ادامه داد: مردمی بودن و ورزشی بودن مسوولان و حس همکاری در استان باعث شد که همه دست به دست یکدیگر دهند و کمک کنند تا این آرامش به ورزش هرمزگان بازگردد.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به ایجاد زیرساخت های ورزشی جدید در استان، اظهارداشت: امسال چندین سالن ورزشی و زمین های چمن مصنوعی را در شهرستان ها و روستاهای استان برای افتتاح داریم و در حوزه زیرساخت ها در سالن های ورزشی نیز رشد چشم گیری خواهیم داشت و امیدواریم با کمک یکدیگر موفقیت های بیشتری را در استان رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha