هزار و ۱۳۱ مورد تخلف در بازرسی از بازار کالاهای اساسی استان همدان شناسایی شد

همدان-ایرنا- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی هزار و ۱۳۱ مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان «رضا بهراملو» افزود: این تخلفات به ارزش ۳۴ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال است که از این تعداد ۵۱۴ مورد به ارزش ریالی ۳۲ میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال به تخلفات کالاهای اساسی و ۶۱۷ مورد به ارزش ریالی یک میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال به تخلفات آرد نان اختصاص داشته است.

وی اظهار داشت: از یکم فروردین ماه تا پنجم تیرماه امسال قبل و بعد از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ۱۲ هزار و ۹۸۸ مورد بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک روزانه سازمان جهاد کشاورزی انجام‌ شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: از این تعداد بازرسی پنج هزار و ۸۹۳ مورد مربوط به کالاهای اساسی محصولات کشاورزی و هفت هزار و ۹۵ مورد مربوط به آرد و نان بوده است.

بهراملو، تعداد گروه های بازرسی و نظارت را ۲ نفره برشمرد و گفت: در سطح استان همدان ۳۲ گروه در بحث آرد و نان و ۲۰ گروه در سایر اقلام اساسی و کشاورزی نظارت و بازرسی دارند.

وی اظهار داشت: از ۱۲ هزار و ۹۸۸ بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی، سه هزار و ۸۵۳ مورد با شناسایی ۲۵۳ فقره تخلف به ارزش ۲۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال به بازرسی و نظارت‌های قبل از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از تاریخ یکم فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ماه امسال اختصاص داشته است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: تعداد ۹ هزار و ۱۳۵ مورد بازرسی با شناسایی ۷۵۸ فقره تخلف به ارزش پنج میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال نیز به بازرسی‌ و نظارت‌های بعد از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از ۲۲ اردیبهشت ماه تا پنجم تیر ماه امسال اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها پنج هزار و ۹۱۲ مورد بازرسی و نظارت از آرد و نان سطح استان با شناسایی ۵۰۶ فقره تخلف به ارزش یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال و تعداد سه هزار و ۲۲۳ مورد بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با شناسایی ۲۵۳ فقره تخلف به ارزش سه میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال انجام‌ گرفته است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: از مجموع سه هزار و ۸۵۳ مورد بازرسی و نظارت در قالب گشت های مشترک روزانه انجام گرفته قبل از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از یکم فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ماه امسال تعداد ۲ هزار و ۶۷۰ مورد بازرسی با شناسایی ۲۶۱ فقره تخلف به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال نیز به کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و هزار و ۱۸۳ مورد بازرسی با شناسایی ۱۱۱ فقره تخلف به ارزش ۳۳۱ میلیون ریال به آرد و نان اختصاص داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha