۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴
کد خبر: 84806012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ مدیر بوشهری در هر ماه پاسخگوی مردم در سامانه سامد هستند

بوشهر- ایرنا- مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: ماهانه ۱۰ مدیر دستگاه‌های مختلف این استان برای پاسخگویی مستقیم به خواسته‌ها و پرسش‌ها و شنیدن انتقادهای مردم در سامانه سامد حضور می‌یابند.

محمد حسین ستوده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اعلام کرد: هر هفته ۲ تن از مدیران دستگاه‌ها، در روزهای چهارشنبه به طور مستقیم از طریق سامانه سامد پاسخگوی هم‌استانی‌ها هستند و برنامه حضور آنها از سوی پرتال همان سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: سامد حلقه ارتباطی مردم و مسئولان است و بوشهری‌ها در هر نقطه از این استان می‌توانند در ساعت‌های اداری با تلفن ۱۱۱ تماس بگیرند و مشکل خود را مطرح کنند که به طور حتم رسیدگی می‌شود.

ستوده افزود: معاونان استاندار بوشهر نیز در طول سال هر یک چهار بار با حضور در محل این سامانه در روزهای شنبه پاسخگوی مردم بوشهر هستند.

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته فرمانداران و مدیرهای ستادی دوشنبه‌ها در این سامانه پاسخگوی مخاطبان هستند.

وی تاکید کرد: لازمه جلب مشارکت مردمی داشتن ارتباطات موثر، دو سویه، روان و بی‌واسطه بین مردم و دولت و زمینه سازی مناسب برای ایجاد چنین ارتباطاتی است.

ستوده اضافه کرد: علاوه بر این برنامه ریزی شده است تا ۱۰ مدیر به صورت هفتگی در مصلای نماز جمعه حضور پیدا کنند و پاسخگوی مردم باشند.

وی گفت: ملاقات عمومی مدیران دستگاه‌های اجرایی در روزهای سه‌شنبه مصوب شده و طی بخش‌نامه‌ای به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر  یادآور شد: استاندار بوشهر نیز علاوه بر ملاقات‌های عمومی سه‌شنبه‌ها در هر یک از سفرهای شهرستانی خود، زمانی را به ملاقات‌های مردمی اختصاص می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha