محمد حسین ستوده روز سهشنبه در گفتوگو با ایرنا، بیان کرد: با توجه به اینکه در جمعآوری نامههای کاغذی و ثبت آنها احتمال خطای انسانی افزایش مییابد، مردم درخواستهای خود را از طریق سامانه مردمی ۱۱۱ ارائه کنند.
وی با اشاره به فعالیت مداوم سامانه سامد، ادامه داد: فرد در هر تماس با سامانه سامد ۶ دقیقه فرصت دارد تا مساله خود را به طور کامل توضیح دهد و مردم میتوانند درخواستهای خود در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر را در تماس با این سامانه بیان کنند.
ستوده اضافه کرد: هر فرد در پر ترافیکترین حالت بین پنج تا هشت دقیقه در صف انتظار برای اتصال تماس میماند و بلافاصله پس از پایان مکالمه کد رهگیری روی شماره همراه او ارسال میشود که تا پایان فرآیند میتواند نتیجه درخواست خود را پیگیری کند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر با بیان اینکه این سامانه مردمی موظف به دریافت نامههای مردمی به رئیس جمهور است، اذعان کرد: در صورت ارائه نامه کاغذی چندین روز نیز صرف ثبت نامهها در سامانه میشود در حالی که هر تماس در همان موقع به ثبت میرسد و فرآیند ارجاع به دستگاه مربوطه و رسیدگی سریعتر انجام میشود.
وی اعلام کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و یک روز پیش از آن در هر شیفت (۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۲۱) ۲۰۰ نفر آماده پاسخگویی به تماسهای مردمی و ۱۰۰ نفر آماده پردازش این درخواستها هستند.
مدیرمل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر یادآور شد: در دور خست سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، حدود ۱۵ هزار نامه مردمی دریافت شد که ۱۰۰ درصد مورد رسیدگی قرار گرفت.
نظر شما