۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84806747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ میلیارد ریال کالای احتکاری در ارومیه کشف شد

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: انبار احتکار ۳۹ تُن برنج به ارزش ۱۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی آذربایجان‌غربی در پی کسب اخباری از منابع خبری مبنی بر احتکار مقادیری برنج در حوالی یکی از روستاهای ارومیه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی محل، طی هماهنگی لازم با تعزیرات حکومتی مبنی بر احتکار انبار برنج، ماموران در محل حاضر و اقدام به بازرسی از انبار کردند که ۳۹ تُن برنج به صورت احتکاری و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی برنج کشف شده، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار جهابخش یادآور شد: ماموران در این زمینه یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در سریع ترین زمان ممکن از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha