سردرگمی دشمن ریشه در بی‌اطلاعی از اعتقادات مردم ایران دارد

تهران - ایرنا - دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: سردرگمی دشمن ریشه در بی‌اطلاعی از اعتقادات مردم ایران دارد و آنها نمی‌دانند مردمی که معتقد به نظام الهی هستند، تا پای جان از دین و آیین و سرزمین خود دفاع می‌کنند و لجاجت‌ها و تلاش‌های دشمنان و بدخواهان برای براندازی راه به جایی نمی‌برد.

«حبیب‌الله بوربور» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر سردرگمی دشمنان انقلاب از امید بستن به ضعف‌ها و کمبودهای کشور، گفت: آمریکا دشمنی است که اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را متوجه نشده و همبستگی ملی و اعتقادات مردم را هم نمی‌شناسد.

وی افزود: دشمن در حکومتی که تازه شکل گرفته و به استقلال رسیده، نمایندگان مجلس و رؤسای قوا، یعنی رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس دستگاه قضا را همزمان در یک مدت کوتاه به شهادت می‌رساند و ترورهای کوری را انجام می‌دهد اما می بینید کشورمان همچنان مستحکم و مقاوم روی پای خود ایستاده است.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر توطئه‌های دشمنان در نخستین روزهای انقلاب، در طول ۸ سال دفاع مقدس هم همه ابرقدرت‌ها به رژیم بعثی صدام کمک کردند ولی ما حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم و این به خاطر ایمان و اعتقاد عمیقی است که مردم به کشور خود دارند؛ اعتقادی که برای کشورهایی مثل آمریکا که به قدرت خود می‌نازند و دیگران را ضعیف تصور می‌کنند، ناشناخته است.

بوربور تصریح کرد: دشمن باید بداند اگر کشوری مثل سوریه با اعتقادات نسبی توانست در برابر آنها بایستد و از بقای خود دفاع کند، ایران اسلامی که قاطبه مردمش معتقد به نظام الهی هستند و برای دفاع از دین و آیین و سرزمین از جان خود می‌گذرند، شکست نخواهد خورد و لجاجت‌ها و تلاش‌های آنها برای براندازی راه به جایی نمی‌برد.

وی با اشاره به سردرگمی دشمنان در مقابله با ایران اسلامی گفت که علت این سردرگمی این است که شناختی نسبت به جامعه مسلمان و اعتقادات مردم ما ندارند و نمی‌دانند ملت ایران تا چه اندازه ایثارگر است.

دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کشور روسیه با وسعت بسیار زیاد خود و با قدرت نظامی و سابقه گذشته خود، وقتی در تحریم قرار می‌گیرد و بدون این‌که جنگی به این کشور تحمیل شود، با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود ولی ایران با تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها از آن به عنوان تحریم‌های فلج‌کننده یاد می‌کنند، ۴۳ سال است که پابرجاست.

بوربور در عین حال بر لزوم برخورد با تضییع‌کنندگان حقوق عامه که باعث ریزش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود تأکید کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای در کشور با رانت اطلاعاتی توانستند سرمایه‌ کلانی را به دست آورند و افراد غنی با سوءاستفاده از برخی بی‌برنامگی‌ها غنی‌تر و فقرا، فقیرتر شدند.

وی با بیان این‌که درآمد حاصل از افزایش چند برابری قیمت محصولات تولید داخل به جیب سرمایه‌دارانی می‌رود که از پرداخت مالیات هم استنکاف می‌ورزند، از قوه قضاییه و نهادهای نظارتی خواست مانع یک‌تازی سوداگران در بازار شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: کسانی که فرصت رانت‌خواری را برای سوداگران به وجود آورده‌اند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند و کسانی که این سرمایه‌ها به جیب‌شان وارد شده هم باید مابه‌التفاوت آن را به صندوق دولت بازگردانند.

بوربور خاطرنشان کرد: با مجوزی که رهبر انقلاب به قوه قضاییه دادند، اگر دستگاه قضا به‌موقع و با اولویت‌بندی به این موضوعات ورود کند می‌تواند از به خطر افتادن منافع عمومی جلوگیری کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha