۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸
کد خبر: 84807014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار قم: عوامل کاهش سن اعتیاد ریشه‌یابی شود

قم-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی اجتماعی پیرامون مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی، نسبت به ریشه‌یابی کاهش سن اعتیاد به‌ویژه در حوزه جوانان تاکید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی‌زاده همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بازدید کرد و ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی در حوزه رصد تا مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: سن اعتیاد در کشور پایین آمده و این موضوع نگران‌کننده است که باید ریشه‌یابی در خصوص این مساله به‌سرعت انجام شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه فرهنگی و اجتماعی و پیگیری پنج موضوع اساسی توسط این کارگروه در حوزه اجتماعی استانداری تصریح کرد: یکی از این اصول و مباحت در این کارگروه، موضوع مهم پیشگیری است.

حاجی‌زاده ادامه داد: موضوع جوانان، خانواده و فضای مجازی نیز از دیگر موضوع هاست که  برای هر یک از این موضوع ها کارشناسی در نظر گرفته‌شده و برنامه‌ریزی مناسبی برای آن صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر صرفا به‌صورت برخوردی نیست و باید آسیب‌های اجتماعی این موضوع مورد بررسی قرار گیرد، ابراز کرد: باید این آسیب‌های اجتماعی که بستر ورود جوانان را به اعتیاد و مواد مخدر را فراهم می‌کند، شناسایی کرده و از آن پیشگیری کنیم چراکه اگر پیشگیری کردیم دیگر نیازی به مبارزه نیست .

در ادامه هادی میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیران استان در مبارزه با مواد مخدر، گزارشی از روند فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدام ها در حوزه‌های مختلف پیشگیری، درمان و نظارت بر مراکز درمان سوءمصرف مواد مخدر و همچنین  مقابله با عرضه ارائه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha