طرح جهادی پایش سلامت با ویزیت ۲۰۰ ایثارگر در شهرری برگزار شد

شهرری- ایرنا- مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: طرح جهادی پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با ویزیت ۲۰۰ نفر از والدین معظم شهدا و جانبازان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از ایثار، حسین نصرالله اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده شهدا و ایثارگران، تاکنون ۲ مرحله ویزیت تخصصی پزشکان انجام شد و امروز نیز شاهد برگزاری سومین مرحله طرح پایش سلامت ایثارگران با حضور ۲۰۰ نفر از این عزیزان هستیم.

گفتنی است حمید زمانی فرماندار شهرستان ری با همراهی مشاور امور بانوان فرمانداری نیز با حضور در بنیاد شهرستان ری ضمن دیدار و گفتگو با ایثارگران و والدین شهیدان، بر تکریم و ارائه خدمات سلامت به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

یادواره ۲۴ شهید محله دشتمزار شهر دماوند

یادواره ۲۴ شهید محله دشتمزار دماوند همراه با افتتاحیه بازسازی مقبره شهدای امامزاده قاسم(ع) با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه دماوند سخنرانی کرد.

طرح تکریم ۴۵۲ جانباز شیمیایی در ورامین

طرح تکریم ۴۵۲جانباز شیمیایی ورامین با حضور امام جمعه و فرماندار و برخی مسئولان این شهرستان همزمان با روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی انجام شد.رئیس بنیاد شهید ورامین در این باره گفت : مسئولان شهرستان به صورت گروهی و تخصصی با حضور در منزل جانبازان شیمیایی با آنان گفتگو و مشکلاتشان را از نزدیک بررسی کردند.

تجدید میثاق دانش آموزان چهاردانگه با شهیدان

جمعی از دانش آموزان منطقه چهاردانگه با حضور در منزل شهید والامقام«علی فرهادی» با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به مناسبت سالروز تولد شهید والامقام«علی فرهادی» از شهدای دوران دفاع مقدس در چهاردانگه، جمعی از دانش آموزان با تهیه کیک تولدی که منقوش به تصویر شهید بود به دیدار والدین این شهید رفتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

شهید فرهاد علی یوسفی درروز ۸تیرماه ۱۳۴۹ متولد شد وباعضویت در بسیج محله به جبهه های حق علیه باطل شتافت نهم اسفند۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha