۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85128863
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

یکصد دیدار با هدف پیگیری موارد خاص ایثارگران شهرری انجام شد

شهرری - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: علاوه بر دیدارهای انجام شده در طرح سپاس از آغاز سال جاری، یکصد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان با هدف پیگیری و رفع موارد خاص ایثارگران انجام شد.

به گزارش ایرنا، حسین نصرالله چهارشنبه شب در حاشیه آیین تجلیل از ۲۸ شهید عملیات مرصاد شهرستان ری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یکصد دیدار با والدین معظم شهیدان و جانبازان شهرستان ری انجام شده است، اظهار داشت: این دیدارها فقط در مورد ایثارگرانی بود که نیازمند مصوبه خاص برای رفع مشکلاتشان بودند که به صورت ویژه و با مصوبه انجام شد.
وی با تأکید بر رعایت شأن خانواده های شهدا و ایثارگران خاطرنشا ن کرد: طرح سپاس و تکریم خانواده شهدا و جانبازان در شهرستان ری در جریان است و این طرح با مشارکت شهرداری منطقه ۲۰، سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم (ع) و سایر نهادها و دستگاه‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.
معاون مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر تکریم و تسهیل امور مربوط به ایثارگران و خانواده‌های شهدا تصریح کرد: امروز در حوزه مسکن و اشتغال ایثارگران با چالش‌های عمده روبرو هستیم که باید در این دو حوزه کار بیشتری انجام شود.

این مسئول ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی و تعامل با بخش خصوصی در رفع نیازهای ایثارگران در این ۲ حوزه در دستور کار است و ایثارگرانی که مشکل آن‌ها حاد است به فوریت اقدام می‌شود.
نصرالله بر پاسخگویی مناسب و شفاف به ایثارگران تأکید کرد و افزود: پایش و پیگیری موارد خاص ایثارگران، بررسی و ارائه راهکار مناسب در راستای برطرف کردن مشکلات، اولویت سنجی و پایش درخواست‌های مطروحه، سبب ارتقاء سطح خدمت‌رسانی خواهد شد و مجموعه کارکنان بنیاد شهرستان بر این مهم تعهد داریم.
وی در پایان بر ادامه خدمت‌رسانی و خادمی صادقانه خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید و یادآوری کرد: این خادمی برای ما یک افتخار محسوب می‌شود و عهدی را که با شهدا بستیم، تا ابد ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری ۲ هزار و ۷۴۷ شهید دوران دفاع مقدس، هفت هزار و ۳۰۰ جانباز، ۴۸۶ آزاده و ۱۵۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

یک سوم شهدای مدافع حرم استان تهران از این شهرستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha