فرماندار تکاب: بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به مددجویان امداد اختصاص یافت

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: ۱۰ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال اعتبار ویژه برای رسیدگی به امور مسکن، اشتغال و درمان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان تخصیص یافت.

اسماعیل حیدری آزاد روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار ویژه با پیگیری‌های انجام یافته و با دستور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور مازاد بر بودجه مصوب سالانه امداد تکاب اختصاص یافته و برای بهبود معیشت مددجویان و نیازمندان این شهرستان هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: از این میزان ۱۰ میلیارد ریال برای کمک به تامین هزینه‌های اجاره مسکن ، ۸۱۴ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۷۵۰ میلیون ریال جهت برگزاری اردوهای زیارتی مددجویان پرداخت خواهد شد.

فرماندار تکاب ادامه داد: همچنین با استفاده از این اعتبارات ویژه، هزینه‌های فرانشیز درمانی بیماران مددجوی امداد به میزان ۷۰۰ میلیون ریال و هزینه درمان بیماران صعب العلاج به میزان ۱۳۰ میلیون ریال نیز تامین می‌شود.

حیدری آزاد گفت: علاوه بر این، ۹ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بنیاد مستضعفان علاوه بر سقف بودجه مصوب در قالب تسهیلات قرض الحسنه معوض کارگشایی جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان امداد و افراد غیرمددجو در تکاب تخصیص یافته که پرداخت خواهد شد.

فرماندار تکاب: بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه به مددجویان امداد اختصاص یافت

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی بر تامین هزینه‌های درمان و مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تکاب تاثیر مستقیم گذاشته است، اضافه کرد: رسیدگی به وضعیت نیازمندی برخی از مددجویان امداد در این شهرستان و درخواست‌های پشت نوبت به دلیل کمبود اعتبارات، بدون اقدام مانده از این رو تخصیص اعتبارات ویژه کمیته امداد امام خمینی(ره) موجب بهبود معیشت و تامین هرینه های زندگی مددجویان می‌گردد.

فرماندار تکاب یادآور شد: رفع مشکلات معیشتی و تامین هزینه‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال در این شهرستان نیازمند حمایت‌های مالی و تخصیص اعتبارات ویژه به اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌ و چهار هزار و ۱۹ خانوار در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha