هوای آذربایجان‌غربی ۶ درجه خنک‌تر می‌شود

ارومیه - ایرنا - رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای این استان از روز یکشنبه با کاهش چهار تا ۶ درجه‌ای مواجه است که موجب خنکی هوا خواهد شد.

مهدی صابری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی‌ها از بعد از ظهر امروز رشد ابر و وزش باد در استان رخ می‌دهد که در برخی نقاط شمالی استان همراه با رگبار پراکنده خواهد بود.
وی اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید به صورت موقتی در استان لازم است شهروندان تدابیر لازم در این زمینه را بکار گرفته و از تردد در کوهپایه ها و نقاط مرتفع بپرهیزند.
صابری گفت: پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه ها و آمادگی لازم در زمینه آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن رودخانه ها نیز باید مورد توجه شهروندان و مسوولان باشد.
وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین ۱۶ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود، اضافه کرد: در همین مدت زمانی خنک ترین شهرستان تکاب با کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و گرم ترین شهر استان پلدشت با مثبت ۳۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در هفته گذشته جو ناآرامی داشت که وزش باد و گرد و خاک تنها پدیده هواشناسی موجود در این منطقه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha