وزیر بهداشت از طرح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار دیدن کرد

چابهار - ایرنا - بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بدو ورود به چابهار از طرح احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در منطقه آزاد چابهار دیدن کرد و از نزدیک مسائل مربوط به این طرح درمانی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایرنا، سازمان منطقه آزاد چابهار ۲۰ هکتار زمین به صورت رایگان برای احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی این شهرستان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار کرده است منتهی این طرح پس از گذشت چندین سال هنوز پیشرفت نداشته است و به گفته عین‌اللهی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام درمانی یکی از اولویت‌های جدی وزارت بهداشت است.

بنا به اظهار مسوولان، ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی از ضرورت‌های مهم در راستای افزایش شاخص‌های حوزه بهداشت و درمان چابهار و منطقه مکُران است.

هم‌اکنون بیمارستان امام علی (ع) چابهار با حدود ۲۲۰ تخت، بیماران شهرستان‌های چابهار، کنارک، نیکشهر، فنوج، قصرقند، سرباز و حتی جاسک را پوشش می‌دهد.

تیرماه سال ۹۸ عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد اما تاکنون پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

نصرالله ابراهیمی مسوول اداره سازمان منطقه آزاد چابهار، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، دشتیاری، کنارک، زرآباد و قصرقند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، وزیر بهداشت را در این بازدید همراهی کردند.