هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال مهرماه امسال برگزار می‌شود

اردبیل-ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:هشتمین جشنواره تئاترمنطقه ای خلخال با شعار نگرش مثبت، جامعه ایده ال و کاهش آسیب های اجتماعی مهرماه امسال در شهرستان خلخال برگزار می‌شود.

سعید نوریان روز شنبه در حاشیه رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر خلخال  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره با شعار" تئاتر، نگرش مثبت، جامعه ایده آل و کاهش آسیب‌های اجتماعی " و در راستای تقویت و اعتلای هنر نمایش برای نخستین بار پائیز امسال در این شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای خلخال اضافه کرد: این جشنواره در روزهای ۲۱ الی ۲۳ مهرماه امسال با مشارکت هنرمندان استان‌های اردبیل، آذربایجان‌شرقی و گیلان برگزار می‌شود.

نوریان اظهار کرد: جایگاه هنری و فرهنگی خلخال در حوزه تئائر ستودنی است و این شهرستان در حال رسیدن به جایگاه ویژه هنر نمایش و تئاتر در سایه همت و همکاری گروه‌های هنری و نمایشی است.

وی گفت: فراخوان هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خلخال و نخستین جشنواره تئاتر منطقه شمال غرب کشور ۳۱ خردادماه امسال پایان یافته، افزود: متون نمایشی ارسالی در حال بازخوانی و بازبینی بوده و نتایج بازخوانی بیستم تیرماه امسال اعلام خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزاری این جشنواره تیر و مردادماه امسال برگزار و در روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه آثار منتخب جشنواره مورد بازبینی نهایی قرار گرفته و نهایتا مهرماه امسال در مجمتع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار خواهد شد.

هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خلخال مهرماه امسال برگزار می‌شود

بر اساس این گزارش امروز همچنین آیین رونمایی از پوستر جشنواره استانی شعر و دل نوشته " زیر آسمان عشق "با حضور معاون هنری و سینمایی، سرپرست معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، جمعی از مسئولین شهرستان هنرمندان، نویسندگان و شعرا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال برگزار شد.

به گفته سرپرست ضیغم اسماعیلی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر و دل نوشته زیر آسمان عشق در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران استان، جریان‌سازی در حوزه شعر و ادبیات از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی و معرفی و برجسته سازی چهره‌ها، جشنواره استانی شعر و دل نوشته، دوم مرداد ۱۴۰۱ همزمان با هفته استان اردبیل و روز مباهله به میزبانی شهرستان خلخال برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha