۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 1426
کد خبر: 84810431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ تن روغن خوراکی قاچاق در ایلام کشف شد

۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۵۱
کد خبر: 84810431
۹ تن روغن خوراکی قاچاق در ایلام کشف شد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام گفت: ۹ تن و ۷۲۰ کیلوگرم روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در استان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تحقق شعار سال نسبت به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشراف اطلاعاتی اقدام نموده و پس از شناسایی محل فعالیت یکی از فعالان غیر مجاز در زمینه قاچاق اقلام خوراکی که بصورت عرضه خارج از شبکه فعالیت داشته، اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد محموله مکشوفه فاقد هرگونه مدارک و مستندات  قانونی بوده که در این راستا مقدار ۹ تن و ۷۲۰ کیلو گرم انواع روغن های خوراکی  قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و  یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی مجرمان و قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

کشف ۱۹ هزار عدد مواد محترقه در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان نیر از کشف ۱۹ هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید مختار باویر در این خصوص گفت: به جهت برخورد با مخلان نظم عمومی شهروندان و جلوگیری از خطرات ناشی از استفاده مواد محترقه توسط افراد کم سن و سال، ماموران انتظامی شهرستان برخورد با افرادی که در رابطه با تهیه و توزیع این مواد محترقه فعالیت دارند را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در راستای طرح های پیشگیرانه و برخورد با توزیع کنندگان تعداد ۱۹ هزار مواد محترقه در سطح شهرستان کشف شد.

سرهنگ باویر ضمن تاکید بر برخورد با مخلان نظم عمومی شهروندان اظهار داشت: با افرادی که قصد برهم زدن آسایش و آرامش روانی شهروندان را داشته باشند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha