رفع مشکلات آب شرب مهمترین مطالبه مردم کردستان از رییس جمهور است

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به رفع مشکلات کمی و کیفی و تامین آب شرب، یکی از مهمترین دغدغه های مردم و مطالبه مسوولان استان از آیت الله رییسی است.

محمد فرهاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از جمله این خواسته‌ها، بهره برداری از پروژه سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و رفع طعم و بوی نامطلوب آب شرب این شهر است.

وی جمع آوری و تصفیه فاضلاب در راستای سلامت و بهداشت عمومی مردم و محیط زیست را از جمله درخواست های خود از رییس جمهور اعلام کرد و افزود: مشکلات آبرسانی به شهرها و روستاها و جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر و روستاها به ویژه مناطقی که در حاشیه سدها است، در این سفر به رییس جمهور منعکس می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: ایجاد تاسیسات آب و فاضلاب نواحی حاشیه شهرهای استان و بازسازی شبکه های فرسوده آب و فاضلاب، از دیگر مواردی است که امیدواریم مورد توجه رییس جمهور قرار گیرد و اعتباراتی مناسب برای این مهم اختصاص داده شود.

فرهاد بر لزوم تامین اعتبار به دستگاه های اجرایی برای تامین دیزل ژنراتور در شرایط اضطراری تاکید کرد و مهمترین دستاورد سفر رییس جمهور را جدا از تزریق منابع مالی و رونق پروژه های عمرانی و اشتغال زایی، ارتباط نزدیک مردم و مسوولان و امید بخشی به جامعه دانست.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند که ۴۱۰ هزار مشترک آن شهری و ۱۳۵ هزار مشترک نیز روستایی است.

رییس جمهور و تعدادی از وزرای دولت روز جمعه ۱۷ تیر مهمان مردم کردستان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha