استاندار ایلام: عملکرد آموزش و پرورش استان در برگزاری کنکور سراسری امسال رضایت بخش بود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۱۲ هزار داوطلب گروه اصلی در کنکور سراسری امسال در این استان شرکت کردند، گفت: عملکرد آموزش و پرورش استان در برگزاری کنکور رضایت بخش بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: آموزش و پرورش ایلام مجری برگزاری کنکور سراسری برای ۹ هزار و ۳۸ داوطلب گروه اصلی ( انسانی، تجربی و ریاضی ) بود و مجری برگزاری کنکور برای ۲ هزار و۹۶۲ داوطلب دیگر در استان دانشگاه ها بودند که در مجموع مردم از کیفیت برگزاری کنکور رضایت نسبی داشتند.

وی افزود: برای برگزاری کنکور بدون هیچ عیب و نقصی، به تمامی فرمانداران تاکید شد که در برگزاری کنکور بیشترین همکاری و نظارت را داشته باشند.

بهرام نیا اضافه کرد: کنکور امسال با وجود همه مشکلات با کمترین عیب و نقصی برگزار شد و خوشبختانه رضایت نسبی مردم را در پی داشت که در این راستا از آموزش و پرورش استان و همه دست اندرکاران تقدیر می‌ شود.

 وی  گفت: قبل از این برگزاری کنکور به فرمانداران شهرستان ها و مدیر آموزش و پرورش استان تاکید شد، موضوع تامین سرمایش محل برگزاری محل کنکور بررسی شود.

استاندار ایلام با اشاره ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گفت: در مکان هایی که بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته می شود شخص حقیقی و حقوقی طبق قانون وظیفه دارد که یک مسجد و همچنین یک واحد آموزشی احداث کند و قصور و کوتاهی در این راستا تحت هیچ عنوانی پذیرفتنی نیست، چرا که اعتبارات لازم برای این مهم ملی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مدارس استیجاری غیر انتفاعی اشاره کرد و گفت: مدارس غیر انتفاعی باید توسط خود شخص مالک مکان اداره شود و یا اینکه ملک که در آن آموزش داده می شود برای حدود ۵ سال اجاره شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha