۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 1398
کد خبر: 84811774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتمام پروژه های نیمه تمام خداآفرین در دستور کار دولت است

تبریز- ایرنا- معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بررسی وضعیت طرح های نیمه تمام یکی از اهداف سفر رئیس جمهور به استان در ماه گذشته بود، گفت: اتمام طرح های نیمه تمام خداآفرین در دستور کار دولت قرار دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، محمد کلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خداافرین هدف از سفر یک روزه تیم اقتصادی استان به این شهرستان را بررسی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی و پیگیری مصوبات سفر استاندار به این شهرستان اعلام کرد و افزود: خداآفرین به لحاظ ظرفیتهای بالقوه کشاورزی و گردشگری و همچنین ویژگیهایی مثل مرزی بودن و قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد چهره متفاوتی دارد که تلاش می شود تا این شهرستان بویژه در حوزه کشاورزی توسعه یابد .

وی سفر تیم اقتصادی استان به خداآفرین را نشان دهنده توجه ویژه و عزم جدی دولت به توسعه این شهرستان به عنوان یک منطقه کمتر توسعه یافته عنوان کرد و گفت: تلاش می شود تا امکانات استان به صورت متوازن توزیع شود.

کلامی هدایت سرمایه گذاران بخش خصوصی و ارائه تسهیلات و حمایت و جذب سرمایه گذاری را موجب توسعه این شهرستان دانست و از آمادگی دولت برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد .

وی همچنین با پیگیری سفر استاندار آذربایجان شرقی به این شهرستان خواستار تکمیل و تجهیز هرچه سریعتر پمپاژ ابراهیم سمیع ، جاده و تونل دلیک داش و همچنین رفع معایب و بهبود ارتقای اینترنت در روستاها شد. 

فرماندار خداآفرین نیز در این جلسه سرعت عمل و تکمیل پروژه ها را برای توسعه شهرستان لازم و حیاتی دانست و خواستار رفع موانع سرمایه گذاران از جمله عدم هماهنگی بین برخی ارگانهای مرتبط شد.

علی اکبر نکونام با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران با هدف توسعه شهرستان، نبود زیرساخت اینترنتی مناسب، مشکل ارتباطات تلفن همراه، مشکل اپراتور رومینگ و تحمیل هزینه گزاف به مشترکان و مشکل پوشش صدا و سیمای کشور همسایه، احیای گذرگاه مرزی و فعال شدن گمرک، اعمال حق محرومیت و مرزی کارمندان شاغل در این شهرستان را خواستار شد .

وی همچنین خواستار افزایش سهمیه نهاده های دامی به شهرستان مطابق مصوبه سفر استاندار شد .

معاون اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استاندار در سفر یک روزه خود به خداآفرین از پروژه های در حال احداث این شهرستان بازدید میدانی کرد.

رئیس جمهور ۱۲ خرداد امسال به آذربایجان شرقی سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha