شهرداری بندرعباس از صعود به لیگ یک باز ماند

بندرعباس- ایرنا- تیم شهرداری بندرعباس در بازی برگشت مرحله پلی اف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور  شب گذشته در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار  تیم ون پارس رفت‌ اما از صعود به لیگ یک بازماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم شهرداری بندرعباس که در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم در گروه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و با کمی بدشانسی نتوانستند به صورت مستقیم راهی لیگ‌ یک شوند.

در بازی برگشت مرحله پلی آف مقابل ون پارس اصفهان در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ بر ۲ و در مجموع ۳ بر ۲ مغلوب حریف اصفهانی خود شدند و از صعود به لیگ یک باز ماند.

تیم ون پارس در نیمه نخست با اتخاذ یک تاکتیک دفاعی و ضد حمله در مقابل شهرداری بندرعباس به میدان آمد و در دقیقه ۹ بازی در یک ضد حمله با خطای مدافع شهرداری صاحب ضربه پنالتی شد و ایمان کیانی برخلاف جهت سنگر بان تیم میزبان توپ را در دروازه جای داد. شهرداری که انتظار این گل را نداشت رو به بازی تهاجمی آورد اما سنگربان آماده تیم ون پارس اجازه نداد تا مهاجمان تیم میزبان دروازه اش را باز کنند.

در وقت های تلف شده نیمه نخست باز هم تیم مهمان توسط فردین نجفی به گل دوم دست یابد وکار شهرداری را برای صعود با مشکل مواجه کرد اما هادی دهقانی موفق شد یکی از گل های خورده تیم شهرداری را جبران کند و نیمه نخست ون پارس با پیروزی ۲ بریک بازی را به پایان برد.

در نیمه دوم تیم شهرداری تلاش زیادی برای زدن گل های بیشتر از خود نشان داد و سرانجام ایمان شوریابی گل دوم را برای شهرداری به ثمر رساند.

تیم ون پارس بعد از دریافت این گل رو به بازی دفاعی آورد و نتیجه را تا پابان بازی حفط کرد و با این تساوی و با برد در خانه در مجموع ۳ بر ۲ راهی لیگ یک فوتبال کشور شد و حسرت در دل هواداران تیم شهرداری برای رفتن به لیگ یک همچنان باقی ماند.

این بازی با حضور ۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha