۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۵
کد خبر: 84811862
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصادف در محور جوادآباد به ورامین ۲ کشته و ۵ مصدوم برجا گذاشت

ورامین - ایرنا - رئیس مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جوادآباد ورامین گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری در محور روستایی طغان – جوادآباد این شهر ۲ نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.

مهدی نائینیان روز سه‌شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت پنج و ۴۵ دقیقه صبح امروز خبر وقوع یک فقره تصادف در محور روستای طغان به شهر جوادآباد به مرکز آتش‌نشانی شهرداری دریافت شد و عوامل بلافاصله به محل وقوع این حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه ۲ دستگاه خودروی سواری پراید با یک سرنشین و پیکان با ۶ سرنشین از روبرو با یکدیگر برخورد کرده بودند.
ای مسئول خاطرنشان کرد: به دلیل شدت تصادف، راننده پراید که از اهالی شهر جوادآباد است در دم جان باخت و راننده خودروی پیکان نیز که از اتباع بیگانه بود نیز جان خود را در محل حادثه از دست داد.
نائینیان اضافه کرد: در خودروی پیکان پنج سرنشین زن نیز حضور داشتند که دچار مصدومیت شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
جوادآباد وسیعترین بخش استان تهران است که از ده‌ها آبادی برخوردار بوده و تمام جاده‌های روستایی این بخش، از عرض کم برخوردار است.
بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی همواره باعث بروز تصادفات جاده‌ای منجر به جرح و فوت در محورهای روستایی ورامین می‌شود.
ورامین با ۲ بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha