۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84813154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ رتبه هفتم کشور را دارد

سنندج- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان با اعلام اینکه تاکنون چهار هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ در استان پرداخت شده است، گفت: از این نظر کردستان رتبه هفتم کشور را به خود اختصاص داده است.

محمد مشیرپناهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سهم استان از تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۲ هزار میلیارد ریال است، اظهار داشت: تاکنون ۲ هزار طرح به ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال به بانک های استان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات در راستای تولید، اشتغال آفرینی و کار آفرینی پرداخت می شود، افزود: تاکنون از این محل چهار هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال را بانک های استان به ۴۲۹ طرح پرداخت کردند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان با اشاره به اینکه بیشترین طرح و پرداختی مربوط به بخش کشاورزی در استان است، ادامه داد: ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال به طرح های کشاورزی و یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال هم به طرح های صنعت و معدن پرداخت شده است.

مشیرپناهی با بیان اینکه استان از نظر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون رتبه هفتم کشور را دارد و تا پایان سال مالی ۱۴۰۰ هم فرصت جذب سهمیه استان وجود دارد، یادآور شد: ارزش طرح های معرفی شده به بانک ها هم که در مرحله پرداخت قرار دارند سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: ۴۱ طرح مربوط به پارک علم و فناوری استان به ارزش یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده که تاکنون ۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده و ۷۰۰ میلیارد ریال آن هم در مرحله پرداخت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha