۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84700414
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل جدید امور مالیاتی کردستان منصوب شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۷
کد خبر: 84700414
مدیرکل جدید امور مالیاتی  کردستان منصوب شد

سنندج-ایرنا- با حکم داوود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مصطفی فعله‌ گری به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تقدیر و معارفه مدیرکل امور مالیاتی کردستان روز چهارشنبه با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، بهرام مردان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان امور مالیاتی کشور،  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان، مدیرکل اداره اموراقتصادی و دارائی استان برگزار شد. 

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور در این مراسم با تاکید بر حذف وابستگی اقتصاد کشور به نفت اظهار داشت: سهم کنونی مالیات در بودجه کشور ۳۵ درصد بوده و هدف و مقصود نهایی رسیدن به ۹۰ درصد است. 
 
رحمان پلیمی اضافه کرد: پایدارترین منبع درآمد شهرداری‌های کشور، مربوط به پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده است و بدون این پرداختی‌ها، امکان اداره شهرداری‌ها سخت و غیرممکن خواهد بود. 

وی با بیان اینکه برای امر فرهنگ‌سازی مالیاتی نیاز به همکاری مستمر شهرداری‌ها و استانداری های سراسر کشور داریم، گفت: وصول مالیات مشروع نیاز به رعایت حداکثری عدالت مالیاتی دارد که این امر با ساماندهی پایانه‌های فروشگاهی و شفافیت مالیاتی امکان پذیر است.

فعله‌گری مدیر کل جدید امور مالیاتی کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف سازمانی، مهمترین برنامه ام رعایت عدالت مالیاتی و کسب رضایت حداکثری مودیان مالیاتی، تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه‌های وصول مالیات است. 

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های حسن سجودی قدردانی و مصطفی فعله‌ گری به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی کردستان معرفی شد.
 
مصطفی فعله‌ گری پیش از این رییس امور مالیاتی شهرستان سنندج بود. 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha