خدمت به مردم زلزله زده را وظیفه شرعی خود می دانیم

بندرعباس- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب خود حرکت جهادی بوده و ما خدمت به مردم زلزله زده را  وظیفه شرعی خود دانسته و افتخار می‌کنیم خادم و در کنار آنان حضور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، دریادار علیرضا تنگسیری روز پنجشنبه با حضور در اردوگاه پشتیبانی سپاه شهرستان بندرخمیر در منطقه زلزله زده سایه خوش و خدا قوت به گروه های جهادی افزود: به چنین انسان هایی که برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنان ، سختی ها را تحمل می کنند افتخار می‌کنم و امروز به عنوان سرباز ولایت در جمع شما جوانان ولایت مدار حضور یافته تا از صفا و صمیمیت شما عزیزان بهره‌های معنوی کسب کنم.

 وی با اشاره به ارزشمند دانستن  کمک و همیاری به مردم و قدردانی از جوانان  انقلاب اسلامی که با تشکیل گروه های جهادی به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفتن و همراه و همیار مردم نجیب این مناطق  هستند، تصریح کرد: کار برای رضای خدا  شیرین و دلچسب  است و انسان در درونش  احساس خوشی و سبکی می کند ،  در این امور خداپسندانه که خریدارش هم خود خداست از خدا بخواهید این توفیقات همیشه ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسیری که شهدا برای ما روشن کردند، رهرو خوبی باشیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه، اقدام جهادی و انقلابی در رفع محرومیت را از نکات مورد تاکید رهبری دانست وافزود: با کمک همدیگر می توانیم تلاش نموده و مقداری از مشکلات و سختی‌های این مردم را رفع کنیم، چرا که طی این سال ها مشکلات زیادی دامن‌گیر کشور بوده اما طبق دستور خداوند در قرآن کریم، ما باید در مقابل همه این مشکلات و سختی هایی که دشمن بر ما تحمیل کرده استقامت کنیم و به طور قطع وعده نصرت الهی محقق خواهد شد.
دریادار تنگسیری گفت: همانگونه که برای حفظ امنیت پایدار ملت ایران اسلامی شبانه روز انجام وظیفه می‌کنیم، برای رفع مشکلات هم بنا بر تحقق لبیک فرمانده کل سپاه محضر امام امام خامنه‌ای  مبنی بر مردمی بودن سپاه، با مردم خواهیم ماند.
زمین‌لرزه ۶.۱ و ۶.۳ دهم ریشتری بامداد شنبه (۱۱ تیر ۱۴۰۱) مناطقی از استان هرمزگان را لرزاند.تاکنون ۵ کشته و ۱۱۱ مصدوم در این حادثه گزارش شده است.
براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی غرب هرمزگان بویژه در روستای سایه خوش بندرلنگه به طور کلی تخریب شدند.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha